Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Redan 16.26!!

Av Cajsa - 29 mars 2009 16:25

Och det känns som jag inte gjort någonting idag.

Jag var med Lucas på fotbollen idag eftersom det skulle vara föräldramöte under träningen. Vi var 4 föräldrar!!!

4!!! det är ju ett skämt....... nej tyvärr, det var så.

Ja ja, efter det var vi bjudna till mina svärföräldrar på kaffe och våfflor och nu är Björn iväg och tvättar bilen.

Jag sa att det var ok att låna den idag. Smart va! Hihi

Det är Björns bil när den är smutsig eller när den behöver tankas.

Helt ok fördelning, tycker jag!


Olle tränar handboll mellan 16-17 och Lucas träning är mellan 12-14.

Sköna söndag? Nej, det kan jag väl inte hålla med om.


Denna månad är inte rolig ur ekonomisk synpunkt. Jag har två karensdagar och flera sjukdagar:(

Jag får leva på kärlek:)


På återhörande!

 
 
Ingen bild

Ullis

29 mars 2009 20:12

Kanon fin bild ! Det där är ju du

 
Ingen bild

Cajsa

29 mars 2009 21:03

Ullis: Men tack kära du! Visst vill du väl ha fikafrämmande på tisdag? Puss

 
systern

systern

30 mars 2009 10:58

jahaaa. är det där du på bilden?! jag trodde att du var den tjocka mannen som var på bild tidigare. man kan iaf tro det när man läser hur du ser på dig själv. vi andra ser det där -vackert som jag vet inte vad!

http://eremo.blogg.se

 
Ingen bild

cajsa

30 mars 2009 12:48

systern: Hahahaha!!! Det var roligt att du har trott det;) Tack för komplimangen. Puss på sig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa - 26 augusti 2010 21:48

F r o m 1 september hittar ni mig här:   www.cajsassmycken.se     Ni följer väl med   ...

Av Cajsa - 25 augusti 2010 21:03

Nu i helgen, 28-29 augusti, är   det dax för årets stora   händelse här i Nora nämligen   Noramarken!!   2,5km marknad, massor av   knallar och folk på Noras gator   och torg. Jag kommer att stå   utanför "Helens hör...

Av Cajsa - 13 augusti 2010 18:48


Nu har det gått en vecka på mitt nya arbete och det känns.... Jag är trött i huvudet av allt nytt, men det känns så himla bra  ! Det har varit mycket annat oxå. Plockande och planerande efter Larmäss och inför Noramarken. Jag har lite idéer inför m...

Av Cajsa - 6 augusti 2010 10:57

Här kan du läsa allt om helgens/årets Larsmäss:     http://www.jarnboasbygdegardsforening.dinstudio.se/text1_7.html       Bord nr 100 är mitt och Ebbas änglar´s   bord   Hoppas vi ses där!     ...

Av Cajsa - 4 augusti 2010 17:15

Vill bara berätta för dig som inte vet det än:   Jag har ett företag, Cajsas smycken, och   de smycken som jag lägger ut på bloggen är   till salu! BRA VA  !     Hittar du något av intresse så tveka inte   att maila mig på ...

Ovido - Quiz & Flashcards