Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Kvällsblogg:)

Av Cajsa - 29 mars 2009 21:05

Jag har suttit över tiden vid datorn idag och inte är jag klar än. Fy på mig!


Måste bara säga att Whipe out på 5:an är ett roligt program. Det roligaste är kommentatorerna Felix Herngren och Hans Wiklund!


Vecka som kommer känns lite späckad.... Ska ju ha "öppet hus" på lördag och som vanligt så sparar jag det mesta som ska göras till slutet:)

Inte bra, inte bra!

Har fått lite gjort i dag och i morgon blir det hårdköra efter jobbet. Det ska bli riktigt roligt:) Det verkar som om en hel del av de inbjudna ska komma också! Bra!


På tisdag fyller en av mina närmsta vänner år, 38 för att vara exakt. Jag har sagt i från presentbyte, men jag har inget emot en kopp kaffe och en kram. Så det ska jag dit och ta mig!


På onsdag ska Lucas ha pizzakväll med klassen.


Mamma vill ha med mig till Marieberg på torsdag och DET är mysigt, så jag är på.


Fredag åker Björn på båtresa med jobbet så det blir mys och fix med barnen för min del.


Ja, sen är det lördag....


Va ljust det var ute när klockan var 19.30 Tjoho va bra!


Ljust är bra, då blir jag gla´ som en kexchokla´ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa - 26 augusti 2010 21:48

F r o m 1 september hittar ni mig här:   www.cajsassmycken.se     Ni följer väl med   ...

Av Cajsa - 25 augusti 2010 21:03

Nu i helgen, 28-29 augusti, är   det dax för årets stora   händelse här i Nora nämligen   Noramarken!!   2,5km marknad, massor av   knallar och folk på Noras gator   och torg. Jag kommer att stå   utanför "Helens hör...

Av Cajsa - 13 augusti 2010 18:48


Nu har det gått en vecka på mitt nya arbete och det känns.... Jag är trött i huvudet av allt nytt, men det känns så himla bra  ! Det har varit mycket annat oxå. Plockande och planerande efter Larmäss och inför Noramarken. Jag har lite idéer inför m...

Av Cajsa - 6 augusti 2010 10:57

Här kan du läsa allt om helgens/årets Larsmäss:     http://www.jarnboasbygdegardsforening.dinstudio.se/text1_7.html       Bord nr 100 är mitt och Ebbas änglar´s   bord   Hoppas vi ses där!     ...

Av Cajsa - 4 augusti 2010 17:15

Vill bara berätta för dig som inte vet det än:   Jag har ett företag, Cajsas smycken, och   de smycken som jag lägger ut på bloggen är   till salu! BRA VA  !     Hittar du något av intresse så tveka inte   att maila mig på ...

Ovido - Quiz & Flashcards