Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Jag-en looser?

Av Cajsa - 26 april 2009 17:21

Jag tror att min tenniskarriär är över. Mina planer på att bli nästa Wimbeldonmästarinna är lagda på hyllan:(

Näääääääää, det har aldrig varit min plan, men tennis är ju himla skoj. Nu har jag ju tränat i 2½termin och gillar det skarpt. MEN att sova länge på mornarna är liksom ett ännu starkare begär jag har. Detta begär har skapat att jag har missat träningen skitmånga söndagar nu.

Igår messade jag min spelkompis Ullis för att kolla om det var träning idag.

Jappamensan det skulle det vara. Ok, jag ska gå......

Nääääääääääääää, när jag la mig så kände jag att jag skiter i det. Jag älskar dessa helgmornar när jag slipper ställa klockan, när jag och mannen kan hångla en stund och sedan äta frukost tillsammans i lugn och ro. Ja, barnen har vi ju också:)

Får man förresten skriva att man hånglar??? Kanske är sådant som man ska låtsas om att man inte gör? Precis som man ska låtsas om att man inte bajsar så att det luktar illa!!! Jag menar bajsa drottning Silvia tror ni? Inte en sådan fin dam va?


Denna helg har varit en bra sådan. Björn och Lucas fixade ut grejer till stugan hela lördagen och jag var hemma med Olle. Han hade lite tråkigt och jag läste min bok i solen. Jag fick t o m lite färg på min blekf... kropp:)

På kvällen grillade vi gott kött och åt svampsås och hasselbackspotatis till.


Boken tog slut igår kväll. Jag ska fortfarande INTE se filmen. Skräckfilm är not my thing så att säga. Läskig, men bra blir betyget. 


Nu dyker snart pappa med fru upp. Vi ska fika och Olle ska sälja majblommar. Han har lyckats att slarva bort två pins... Förvånad? Inte jag. Tur för honom att dom kom till rätta annars hade hans förtjänst rykt....


Imorgon är det dags för en ny vecka med nya möjligheter:)

På tisdag blir det föreläsning på kvällen. Sagopåsar tor jag det skulle handla om:)

Skönt med en kort vecka!!


Ikväll blir det övertalning, med alla medel tillåtna, om en ny kökslampa. Jag kommer att vinna om ni undrar;)

Ska försöka med lite annat också, medan jag ändå håller på...


Hejja Cajsa friskt humör, en ny lampa susen gör!

 
 
Ingen bild

Ullis

26 april 2009 21:29

Ang. lampan,använder du samma taktik som hon som fick den soffan hon ville ha; skinn eller tyg......

 
systern

systern

26 april 2009 21:37

skit i tennisen!! ändå en jävligt töntig sport. njut av din familj istället, det är tusen gånger härligare.

http://eremo.blogg.se

 
Ingen bild

Cajsa

27 april 2009 14:41

Ullis: Jaaaaaaaa, det har jag tänkt;)

systern: Neeeeej, det tycker jag inte att det är MEN just nu prioriteras annat:)

 
systern

systern

27 april 2009 15:42

joho, var ärlig nu. det är en astöntig sport. mohahaha

http://eremo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa - 26 augusti 2010 21:48

F r o m 1 september hittar ni mig här:   www.cajsassmycken.se     Ni följer väl med   ...

Av Cajsa - 25 augusti 2010 21:03

Nu i helgen, 28-29 augusti, är   det dax för årets stora   händelse här i Nora nämligen   Noramarken!!   2,5km marknad, massor av   knallar och folk på Noras gator   och torg. Jag kommer att stå   utanför "Helens hör...

Av Cajsa - 13 augusti 2010 18:48


Nu har det gått en vecka på mitt nya arbete och det känns.... Jag är trött i huvudet av allt nytt, men det känns så himla bra  ! Det har varit mycket annat oxå. Plockande och planerande efter Larmäss och inför Noramarken. Jag har lite idéer inför m...

Av Cajsa - 6 augusti 2010 10:57

Här kan du läsa allt om helgens/årets Larsmäss:     http://www.jarnboasbygdegardsforening.dinstudio.se/text1_7.html       Bord nr 100 är mitt och Ebbas änglar´s   bord   Hoppas vi ses där!     ...

Av Cajsa - 4 augusti 2010 17:15

Vill bara berätta för dig som inte vet det än:   Jag har ett företag, Cajsas smycken, och   de smycken som jag lägger ut på bloggen är   till salu! BRA VA  !     Hittar du något av intresse så tveka inte   att maila mig på ...

Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards