Alla inlägg under oktober 2009

Av Cajsa - 31 oktober 2009 11:50

Om Du vill beställa smycken utav mig så gör du såhär:


Maila vad du vill ha på adress : cajsalindheden@hotmail.com

Ring på nummer: 070-5529196

Eller skriv i min gästbok här på bloggen, eller i kommentarerna.


Lämna gärna ett mobilnummer eller en mailadress. När Din beställning är klar kontaktar jag Dig, lämnar ett kontonummer och en slutsumma(inklusive porto) och ber om Din adress. När jag "ser" din insättning på kontot skickar jag beställningen.


Enkelt vaFlört!



Av Cajsa - 31 oktober 2009 10:47

Nu har det gått en vecka igen och inget bloggande har gjortsRynkar på näsan! Jag har fått 2 kommentarer om det och jag ber om ursäkt till mina flitiga besökare... 2 stycken.....Flört

Skämt och sido, men just nu går livet lite för snabbt. Och pga att denna blogg ska handla om mina smycken och inte om mig som privatperson så faller det sig naturligt att jag inte bloggar som förut. Jag skapar smycken men många ser ut som de som redan ligger ute på bloggen. Jag tycker att det då skulle bli lite tjatigt för er med "samma" bilder gång på gång. Eller vad tycker ni?

Jag var på en visning förra söndagen hemma hos Linnea. Tack för det LinneaGlad! Alla beställningar är snart gjorda och de sista ska jag göra idag.


Jag ligger efter med hemsidan vilket irriterar mig mycket. Jag har bara mig själv att skylla på eftersom A som ska hjälpa mig väntar på material. Skärpning Cajsa!


Sista helgen i november, första adventshelgen, kommer jag att medverka på julmarknaden i Finnsjöstrand. Det ska bli kul! Det kommer tydligen inga mängder av besökare, men det är bra att vara med och visa upp sig.


Är ni sugna på julklapar, en visning, eller att komma hem hit och titta så  hör av er!


Nu ska jag sätta upp gardiner i sovrummet (snälla Ida kom hitSkrikandes) och försöka piffa till det lite. Björn och grabbarna har åkt till Lek&Buslandet med kusinerna. Då gäller det att få undan lite här hemma.


Tack å hej gardinlängd! (å det var länge sedan....)

Av Cajsa - 23 oktober 2009 15:07

Nu börjar denna blogg bli en "engångiveckanblogg" och det var ju inte meningen....

Denna vecka har gått i raketfart. Jag har varit ensam igen:( vilket alltid medför extra arbete. Det blir ett himlans pusslande och trixande. Det är tur jag har mamma, svärmor, svåger och annat socialt nätverk!

TACK alla för hjälpenKyss!


På söndag har jag en visning och jag har inte förberett ett endanste litet alster!!!! Bra? Näpp. Men jag får väl lägga på ett kol. Det är bara det att helgen även består av disco, tapetsering, städning, mys osv.


Jag har inga nya bilder, men lite beställningar så bilder kommer inom en snar framtid. Idag fick jag hem två olika berlocker i äkta silver, en ängel och en djurtass. Fina som bara den! Det kommer även hem lite tags och kedjor om ett tag.


Klart slut för nu!

  

Av Cajsa - 16 oktober 2009 10:21

  


Mina älskade!

Av Cajsa - 15 oktober 2009 15:43

Fick en beställning på 2 armband. Kul att få göra lite med pärlorSkrattande! Det går lite i vågor vad som är poppis.

    


Märk väl att jag har en lite personlig "tag" med nu!

CL, det är jagFlört

Av Cajsa - 13 oktober 2009 08:23

Nu är festligheterna över för detta år här hemma. Jag menar inte att det inte blir något mer kul, men inga stoooora kalas mer! Ganska skönt!

Allt har gått bra och mannen är nöjdSkrattande. Ca 50 personer kom och gick under lördagen. Vissa stunder var det riktigt riktigt trångt, varmt och gemytligt. Vi har ju ingen balsal att vistas i direkt, men finns det hjärterum så....


Skrivbordet är på plats igen, det fick vika hädan ett par dagar, och det som är beställt av er nu ska fixas.

Vi har även dragit igång rust av sovrummet så nu huserar jag och mannen på golvet i vardagsrummet, där även tvätt, tv-tittande och skapande ska ske. Härligt! Sovrummet kommer att bli så himla fint, tror jag:)


Den 25:e har jag en visning inbokad! Kul!


Nu blir det jobbardag!



Av Cajsa - 6 oktober 2009 08:29

Idag fyller min älskade Olle 11 år!

Otroligt vad dom växer:)


De närmasta dagarna kommer det antagligen att bli ännu sämre uppdatering än vad det redan är....

Idag- Kalas

Imorgon- Baka, fixa, dona

Torsdag- Björn 40år!!! Hitta på något gott att äta, sedan baka, fixa, dona

Fredag- Kaosdag med kurs, discovaktning, skjutsning, fixa mat mm mm mm

Lördag- Folk hela dagen kul men jäktigt....

Söndag- zzooooooooooova;)


Vill dock nämna att vi har väldig hjälp av min mamma och min svärmor!!


Ska, medan kakor gräddas, stansa de sista beställningarna. Väntar på nya tags, de har gått åt:)




Av Cajsa - 4 oktober 2009 20:43

Nu hammras det här hemmaSkrattande

Lätt är det inte, men jag lär mig....

Här är några färdiga alster:

 


 

Amor Caevo = Kärlek & Omtanke                   (fint som snus)


     


Nu gäller det att öva, öva, öva. Det förbättras hela tiden. Jag måste oxå lära mig att ta rätt storlek till hur många bokstäver som ska få plats....



Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards