Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Torsdag igen....

Av Cajsa - 27 maj 2010 17:11

Nu är det inte tätt mellan inläggen må jag säga.... Kanske händer det ingenting, kanske händer det så mycket att jag inte riktigt hinner med??

Det är snarare det senare som är orsaken. Jag skulle vilja ge er lite bilder och lite nytt att se , men jag vet inte hur och när jag ska fota  .....


Nu på lördag tar jag och mannen en tripp till Karlstad:)   Ska bli mysigt! Vi "hittade" en gratisnatt bland alla papper här hemma. Inte fel alls!

Det blir en tripp i hyrbil.... Bilen står fortfarande på verkstaden och väntar. Tydligen är det svårt att få tag på ruta då bilen är så ny  


Gu va bra  det är med dessa smiley´s som visar känslor så bra  


Nu ska jag duscha av mig den vårfest vi haft med barn och föräldrar. Duscha av??? ja, jag känner mig lite sandig....


På återseende!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa - 26 augusti 2010 21:48

F r o m 1 september hittar ni mig här:   www.cajsassmycken.se     Ni följer väl med   ...

Av Cajsa - 25 augusti 2010 21:03

Nu i helgen, 28-29 augusti, är   det dax för årets stora   händelse här i Nora nämligen   Noramarken!!   2,5km marknad, massor av   knallar och folk på Noras gator   och torg. Jag kommer att stå   utanför "Helens hör...

Av Cajsa - 13 augusti 2010 18:48


Nu har det gått en vecka på mitt nya arbete och det känns.... Jag är trött i huvudet av allt nytt, men det känns så himla bra  ! Det har varit mycket annat oxå. Plockande och planerande efter Larmäss och inför Noramarken. Jag har lite idéer inför m...

Av Cajsa - 6 augusti 2010 10:57

Här kan du läsa allt om helgens/årets Larsmäss:     http://www.jarnboasbygdegardsforening.dinstudio.se/text1_7.html       Bord nr 100 är mitt och Ebbas änglar´s   bord   Hoppas vi ses där!     ...

Av Cajsa - 4 augusti 2010 17:15

Vill bara berätta för dig som inte vet det än:   Jag har ett företag, Cajsas smycken, och   de smycken som jag lägger ut på bloggen är   till salu! BRA VA  !     Hittar du något av intresse så tveka inte   att maila mig på ...

Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards