Direktlänk till inlägg 4 juli 2010

Hot, hot, hot!!!

Av Cajsa - 4 juli 2010 17:46

Näe, inte hot utan HOT som i värme  Vilket underbart väder vi har! Nu hoppas jag att alla som klagade på kylan och snön ivintras är tysta!

Jag gillar verkligen att vi i detta land har dessa växlingar. Tänk om vi kan få en så varm och skön sommar så att vi får längta till tända ljus, jeans och raggsockor  ....

Denna helg har jag putsat några fönster och satt upp lite nya gardiner. Svettigt men nödvändigt. Men fasen va flugor och bromsar det kom direkt  !! Dom gillar tydligen rena fönster.... eller inte!?;)


Igår åkte mannen med sina gubbvänner på årets äventyr. Varje år, helgen efter midsommar, ska de iväg... i år åktes det svävare utanför Smedjebacken.


Jag och killarna drog iväg till Marieberg för lite inköp av presenter och shorts. Sedan landade vi hos min far och hans fru. Där badade vi i poolen och grattade Ida, min bonussyster, som har fyll 25 år!!! Vi åt gottgottgott och hade en fin dag  


Jag har även gjort dessa:

     till en nybakad studentska. BENE MERITUS, vilket betyder VÄL FÖRTJÄNT.

Äkta silver i denna!

   Samma person får även detta armband med berlocker i äkta silver. Barnens namn blev det stansat. Alma, Lovisa och Ludvig.

Jag hoppas J blir nöjd och ber att få gratulera till examen!


Nu ska jag gå å ansa lite blommor  


4 arbetsdagar kvar i Gyttorp, sedan semester och efter det blir det nya äventyr!


 
 
Isabella Schölling

Isabella Schölling

4 juli 2010 21:09

Hejsan..jag undrar lite över dina smycken. Jag tillverkar själv väldigt mycket smycken, fast har ej tiden och orken att sitta och hålla på med det nu. Jag undrar iallafall över hur mycket du tar för en bricka där det är graverat namn ?

Jag skulle vilja ha ett smycke där min sons namn står ( kewin ) och på ett där min fästmans namn står ( anton ) hur mycket skulle det gå på ?

Mvh Isabella schölling

http://www.mammaisabella.bloggplatsen.se

 
Ida Maria

Ida Maria

4 juli 2010 23:52

Väldigt vackra smycken.
Skulle det vara en möjlighet att beställa ett liknande smycke av dig?
Svara gärna på min blogg! :)

Mvh Ida Maria Vidmark

http://justme93.bloggplatsen.se

http://justme93.bloggagratis.se

 
Åsa-Maria

Åsa-Maria

5 juli 2010 07:58

Hej!

Vilka fina smycken du gör! Jag blev intresserad av läderarmbanden som du liksom har flätat in en ring i, är nu lite nyfiken på vad de kostar och ca hur många bokstäver det får plats på själva ringen? Det är det svarta "släta" läderbandet som du använt på flera armband som jag skulle vilja ha.=)

Tack på förhand!

Mvh Åsa-Maria

http://mittlchf.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa - 26 augusti 2010 21:48

F r o m 1 september hittar ni mig här:   www.cajsassmycken.se     Ni följer väl med   ...

Av Cajsa - 25 augusti 2010 21:03

Nu i helgen, 28-29 augusti, är   det dax för årets stora   händelse här i Nora nämligen   Noramarken!!   2,5km marknad, massor av   knallar och folk på Noras gator   och torg. Jag kommer att stå   utanför "Helens hör...

Av Cajsa - 13 augusti 2010 18:48


Nu har det gått en vecka på mitt nya arbete och det känns.... Jag är trött i huvudet av allt nytt, men det känns så himla bra  ! Det har varit mycket annat oxå. Plockande och planerande efter Larmäss och inför Noramarken. Jag har lite idéer inför m...

Av Cajsa - 6 augusti 2010 10:57

Här kan du läsa allt om helgens/årets Larsmäss:     http://www.jarnboasbygdegardsforening.dinstudio.se/text1_7.html       Bord nr 100 är mitt och Ebbas änglar´s   bord   Hoppas vi ses där!     ...

Av Cajsa - 4 augusti 2010 17:15

Vill bara berätta för dig som inte vet det än:   Jag har ett företag, Cajsas smycken, och   de smycken som jag lägger ut på bloggen är   till salu! BRA VA  !     Hittar du något av intresse så tveka inte   att maila mig på ...

Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards