Direktlänk till inlägg 18 juli 2010

3 veckor kvar...

Av Cajsa - 18 juli 2010 17:17

Nu har första semeterveckan sprungit förbi. Det har varit en bra vecka med bad, härliga träffar med vänner och sooooool  Ja..... även regn och rejäla åsksmällar, men det hör väl till.


Jag har även haft besök av min älskade brorsdotter. Hon förgyllde med sin närvaro en natt och en baddag. Snacka om att jag har kommit ifrån vissa saker som det faktiskt innebär att ha småbarn. Men det är så mysigt att få ha henne här! Nästa gång tar vi brorsan Alfred oxå  !


Vi har även haft en "gammal" kompis till Björn här. Han kom med sin familj, sambo och två små kottar. Vi grillade och mös. Himlans trevligt att ses!


Nu två nya alster:


     Detta är ett halsband med mannen, dottern och katten inblandade. Märk väl den lilla tassen på berlocken. Den tillhör Doris  


En av mina närmsta, mest älskade vänner, Ullis gullis, fick ett presentkort när hon fyllde i mars månad. Detta presenkort hade endast en månads livslängd... Ullis bestämde sig rätt snabbt, men tillverkaren har då INTE hållit sig inom tidsramen   SKÄMMES!!!!!


   Jag hoppas Ullis blir nöjd  


Nu annat.....



 
 
Johanna

Johanna

18 juli 2010 19:05

jättefina smycken du gör :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Cajsa

19 juli 2010 13:53

Johanna: Tack snälla för det:) // Cajsa

 
Cornelia

Cornelia

5 augusti 2010 01:04

Jisses! Det är ju precis en sån bricka jag har letat efter att ha runt halsen! :)

http://www.cornelliiaaa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa - 26 augusti 2010 21:48

F r o m 1 september hittar ni mig här:   www.cajsassmycken.se     Ni följer väl med   ...

Av Cajsa - 25 augusti 2010 21:03

Nu i helgen, 28-29 augusti, är   det dax för årets stora   händelse här i Nora nämligen   Noramarken!!   2,5km marknad, massor av   knallar och folk på Noras gator   och torg. Jag kommer att stå   utanför "Helens hör...

Av Cajsa - 13 augusti 2010 18:48


Nu har det gått en vecka på mitt nya arbete och det känns.... Jag är trött i huvudet av allt nytt, men det känns så himla bra  ! Det har varit mycket annat oxå. Plockande och planerande efter Larmäss och inför Noramarken. Jag har lite idéer inför m...

Av Cajsa - 6 augusti 2010 10:57

Här kan du läsa allt om helgens/årets Larsmäss:     http://www.jarnboasbygdegardsforening.dinstudio.se/text1_7.html       Bord nr 100 är mitt och Ebbas änglar´s   bord   Hoppas vi ses där!     ...

Av Cajsa - 4 augusti 2010 17:15

Vill bara berätta för dig som inte vet det än:   Jag har ett företag, Cajsas smycken, och   de smycken som jag lägger ut på bloggen är   till salu! BRA VA  !     Hittar du något av intresse så tveka inte   att maila mig på ...

Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards