Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Cajsa - 21 mars 2010 20:34

Oj vilken lördag det blev..... Tur att Ullis behöll sitt lugn utåt i alla fall;) Inombords kanske det levde rövare? Jag själv hade ett beteende som en speedad centrifug ungefär. Än en gång vill jag påpeka att jag inte ska vara ytterst ansvarig för något som detta!


Jag blir så stressad! Kul är det, vill vill jag , men bra vet jag inte om jag mår av det.... Konstigt kanske! 


Vi är mycket nöjda med kvällen! Vad gästerna anser är ju svårare att veta.... Några positiva kommentarer har jag dock fått, så vi kör väl på att det var lyckat! Smart va;)


Nu ska jag ta tag i alla beställningar inom de närmaste dagarna. Min filosofi är att snabbt få ut smyckena till kund. När jag beställer något så lääääängtar jag ju efter att det kommer. Jag tror att de flesta är som jag när det gäller detta. Som ett barn på julafton liksom;)


Lucas spelade innebandycup i Arboga hela dagen. Dom vann sin grupp! Kul tycker mamman:)


Här poserar han i en snygg tröja med namnet på min brors band AVOCATION


   den kassa skärpan bjuder jag på...


Här har jag lekt Hollywoodfru för att glädja mina toagäster   Mohahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Imorgon hämtar vi bilen:)


Allt klart, check!



Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards