Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Cajsa - 13 maj 2010 11:36

Visst går tiden i en rasande fart! Mycket ska hinnas med bl a att stanna upp, tänka efter och njuta av dagen idag.

En okänd person lär någon gång ha sagt:

      

           "Det är dags att koppla av när man

                minst har tid för det!"


Klokt och tänkvärt.


Nu till annat.

Mässan i lördags var bra. Lugnt och väl ordnat (ja två ord väl & ordnat)

Jag fick knyta lite nya kontakter, fick en del beställningar och visade upp det jag gör. Tack till Ullis och Marie! Hoppas på att fortsättning följer;)


Denna vecka har gått i ett rasande tempo. Jag har kännt mig taggad....hihihi vilket inte var så smärtsamt som jag trodde.... Nu är jag liksom märkt för livet. Bild kommer när han har svullnat av lite. Många blir nog lite chockade av motivet, men jag är nöjd:)

Det har varit utvecklingssamtal på jobbet, föräldramöte privat, fotbollsmatch med fikabordsansvar och även liiiite skapande.


Nu är det riktigt skönt att vara ledig i 4 dagar! I morgon ska jag till en tjej på visning. Hon har en liten hemmässa med massage, mina smycken och grillning på schemat. Mysigt initiativ och kul att ha blivit tillfrågad!


Dax för dusch och fika hemma på Egnahemsvägen för att sedan fortsätta till Ervalla för en burgare hos pappan med fru! Har förstått att det finns nybakta bullar på BÅDA ställena:)


Ha en skön torsdag och skit i att förbanna vädret! Njut av livet istället!


Tjo hopp gummistropp


Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards