Alla inlägg den 3 november 2009

Av Cajsa - 3 november 2009 18:57

Kanske ingen bra kombination?

Jag gick hem tidigare från jobbet idag. Jag hostar, är snorförkyld (kul sagt) och är så hesGråter. Det är skillnad, även för oss vuxna, att vara på jobbet eller hemma när vi är halvdassiga.


När jag kom hem tänkte jag passa på att tillverka lite. När jag ligger ner blir hostan 10 resor värre och näsan tjockare än vanligt. I alla fall så lyckades jag förstöra min enda "tag" i sterlingsilver, som en kund har väntat alldeles för länge på. Sån´t gör mig arg!

Nu har jag försökt att hitta nya hos mina butiker på nätet, men tji fick jag! Dom är tamigtusan slut precis överallt.

Suck! Suck! Suck!


Jag tror jag ska krypa ner under täcket, bulla upp mig med kuddar, och avnjuta nya Amelia istället för att försöka mig på något mer.


Hej å tack silvret sprack(..... inte alls men bokstäverna hamnade låååångt ifrån där de skulleSkrikandes.....)

Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards