Alla inlägg den 15 november 2009

Av Cajsa - 15 november 2009 20:01

Nu har det varit sjukstuga här hemma under en lång tid. Först var ju jag sjuk en vecka, sedan insjuknade Lucas i måndags kväll. Han ska vara hemma från skolan imorgon också, sedan hoppas jag på att han ska vara bra. Olle vaccinerade sig i onsdags, vilket gick bra. I torsdags morse vaknade han med feber och värk i hela kroppen.... Jag fick vara hemma torsdag och fredag och agera sjuksköterska..

Men nu kommer alltså en ny vecka med nya möjligheterSkrattande!

Jag ska vaccineras imorgon, genom jobbet, och då får Lucas också hänga på. Skolan fick sprutan i fredags.

Det återstå att se om vi klarar oss undan feber....


Jag har planer på ett öppet hus första lördagen i december (5:e tror jag va??). Återkommer om det när jag har bestämt mig!


Under dessa dagar har jag inte fått mycket gjort vid skrivbordet. Synd, när det har varit så mycket tid....Skäms


Feber å tack, Jesus i frack!


Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards