Alla inlägg den 11 december 2009

Av Cajsa - 11 december 2009 22:04

I morgon drar jag till hufvudstaden tillsammans med min mor och syster:)

Vi ska flanera på söder och bara mysa. Skönt!


Jag ska även dra me de två till två av "mina" handlarställen:) Alltså ställen där jag beställer ifrån.. Kul att se varorna på riktigt! Förhoppningsvis blir det inköp av lite material.


Söndag, och början av nästa vecka kommer gå i "göra-klart-julbeställningar" ´s tecken!


Idag har min syster kokat knäck och bakat lussebullar med killarna. Ja... Lucas ligger ju mest. Han har körtelfeber och har varit dålig sedan förra torsdagen  .... Suck! Detta är 2:a hela veckan han ligger inom loppet av 4 veckor.... Inte bra alls! Denna höst har varit den värsta på många år, när det gäller sjukdomar, här hemma.


Kan varmt rekommendera polkaknäck! Gott gott!!

 Jag har inte ätir kaffebröd, glass eller godis mitten av oktober, men idag smakade jag 1 knäck. Kanske var det därför det var så gott??  


Trevlig Lucia och andra advent på er!

Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards