Alla inlägg den 17 december 2009

Av Cajsa - 17 december 2009 08:13

på många saker:


bloggande

tid

julklappar (suck, inte klara på långa vägar)

julpyssel, gardiner...

energi

mat

ideér

mm.


Det är tufft helt enkelt!

Även runt mina egna barn är det tufft. Klimatet är hårt och saker händer som inte alls känns bra.

Men en positiv sak är att Lucas har gått till skolan idag!!! Han ska vara med till lunch eftersom det sedan ska bli skridskoåkning och det måste han avstå. Imorgon kommer han att vara med på julavslutningen och alla slutar 11.00 Lagom start efter så lång frånvaro som 2 veckor.


Tur att vi snart är lediga  och att det är vitt och vackert ute!

Tur att jag får en massa gos på jobbet, även om det är tufft där med. Alla är trötta, både vi vuxna och barnen.


Igår sa jag till en kollega att jag tyckte det var så mysigt med "X" & "Y" eftersom dom gav mig massa gos. Då svarade "X", som nyss fyllt 2 år,:

"Du är också gosig!" och sedan ett brett leende  ÅÅÅÅÅÅÅ va härligt det är =)


Nu ska jag iväg till jobbet!


Tjo hopp!


( Ullis, självklart hade vi 3:e advent här i söndags... Är du förvånad över att jag skrev fel?? DET är inte JAG   Puss på dig!)


Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards