Direktlänk till inlägg 6 mars 2010

Snacka om bloggtorka...

Av Cajsa - 6 mars 2010 21:33

Det är mycket nu…. Jag vill så många saker, men gör inget av det. Känns det igen? Jag blir såhär ibland. Nu ska jag dela med mig lite:


Vi har sålt stugan! Känns både wohoooo och vemodigt. Vi var där idag och kollade över vad som ska säljas, vad som ska slängas och vad som ska packas. Jag skulle lägga upp bilder på min underbara man när han handskottar HELA parkeringsplatsen men jag lyckades inte med den nya datorn. Suck å stön! Jag tror dock att det blir bra detta med stugan. Jag måste ju tro det. Den nye ägaren tar över i maj. Då måste väl snön vara borta va?! Lite svårt att köra grejer i detta väder.


Vi har köpt ny bil! Oj oj oj vilket bil sen… En Nissan Qashqai. Ny, silvermetallic med mååååånga tillbehör som alla behöver (eller inte;)…). Vi ska hämta den om ett par veckor.

  

Nice!!!! (bild lånad av...)

 

 

Jobbet frestar på, både psykiskt och fysiskt. Vi har många barn, alla med sina behov av omsorg och utmaningar. Jag är så himla glad över mina arbetskamrater! Tillsammans fixar vi det mesta! Jag börjar dock undra över politikers tänk. Är det BARA pengar som styr beslut? Det här med en harmonisk och lärorik miljö, var kommer det i tänket? Usch! Ska inte säga mer, vet inte om jag vinner något på det….

Mässor, tillställningar och tillverkning står också på schemat. Jag och Ullis Almnor (mest U, hon är så driftig) ska anordna en tjejkväll den 20 mars. Vi ska ha klädvisning, smycken, aloe vera produkter och lite gott att äta. Det kommer att kosta 100kr och vara på Smedgården i Nora. Jag lägger ut info på bloggen.

På detta ska jag tillverka smycken, få häcken ur och (än en gång) få till material till hemsidan, orka med läxläsning och att njuta av livet.


Tack för nu!

 
 
Ingen bild

Ullis

7 mars 2010 21:16

GRATTIS till nya bilen, det skall vara mycket extra tillbehör, du skall se vad du tycker att det är nödvändigt ;)
Puss på dig, du är ju oxå driftig.

 
Ingen bild

Cajsa

8 mars 2010 17:06

Ullis: Ja du gillar ju teknisktlulllull;) Du kan få åka med och trycka på alla knappar om du vill!
Puss puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa - 26 augusti 2010 21:48

F r o m 1 september hittar ni mig här:   www.cajsassmycken.se     Ni följer väl med   ...

Av Cajsa - 25 augusti 2010 21:03

Nu i helgen, 28-29 augusti, är   det dax för årets stora   händelse här i Nora nämligen   Noramarken!!   2,5km marknad, massor av   knallar och folk på Noras gator   och torg. Jag kommer att stå   utanför "Helens hör...

Av Cajsa - 13 augusti 2010 18:48


Nu har det gått en vecka på mitt nya arbete och det känns.... Jag är trött i huvudet av allt nytt, men det känns så himla bra  ! Det har varit mycket annat oxå. Plockande och planerande efter Larmäss och inför Noramarken. Jag har lite idéer inför m...

Av Cajsa - 6 augusti 2010 10:57

Här kan du läsa allt om helgens/årets Larsmäss:     http://www.jarnboasbygdegardsforening.dinstudio.se/text1_7.html       Bord nr 100 är mitt och Ebbas änglar´s   bord   Hoppas vi ses där!     ...

Av Cajsa - 4 augusti 2010 17:15

Vill bara berätta för dig som inte vet det än:   Jag har ett företag, Cajsas smycken, och   de smycken som jag lägger ut på bloggen är   till salu! BRA VA  !     Hittar du något av intresse så tveka inte   att maila mig på ...

Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards