Alla inlägg under april 2010

Av Cajsa - 3 april 2010 15:52

Nu har det alltså tagit fart med bärandet i stugan. Oj va grejer vi har!


Är Du intresserad av Kockums-porslin (gult med grön kant) i emalj? Hör av dig till mig i så fall så kan du få köpa;)


Jag kan lägga ut bilder här. Ska ta några bara....


Biljardbord? Perfekt i hobbyrum eller gillestuga! Finnes!


Nu har jag utfodrat barnen, Björn lastar ur så ska vi ta en vända till innan kvällen!


Tjo hej, Påskpastej!


Av Cajsa - 2 april 2010 23:04

Idag har mina syskon varit här och då även min svägerska och min underbara syskonbarn  Har sagt det förut men det tål att upprepas JAG ÄLSKAR DOM OTROLIGT MYCKET!!!!

Tänk att två små pruttisar kan väcka så mycket känslor, fast det inte ens är mina egna! Och tänk att man kan ha så mycket kärlek kvar fast Lucas och Olle har tagit allt jag har! AAAAAAAAAAAA, vilken härlig långfredag  !


Imorgon ska vi ut till stugan och börja packa. Tanken är att den nya ägaren ska komma in 1 maj......


Nu har vi förresten fått tillbaka vår stationära dator igen! Jag ska försöka lägga upp lite nya kort på nya smycken inom en snar framtid! Säger inget datum för det är så svårt att hinna med allt.... Men jag lovar att det blir innan årsskiftet, men jag säger inte vilket år;)


Glad Påsk!

Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards