Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Cajsa - 7 februari 2010 22:05

Hur har det blivit egentligen?

Datorn är fortfarande helt galen och det leder till färre stunder framför skärmen, vilket i sin tur leder till mycket dåligt bloggande..... Suck:( Som om inte mitt bloggande är under all kritik redan...


Även min kropp är galen. Den värker och magen ska vi inte tala om. Ska bespara er mer info när det gäller detta. Mohahahaaaaaaaa


Vill dela med mig lite nya bilder innnan jag lägger ner för idag


 

Ett långt, öppet, rosa halsband som gör mig glad:)


  

Ett grönt som skulle passa bra till det vårgröna armbandet som jag la in för ett tag sedan.



    

Grattis till Lisa, som fick detta armband i födelsedagspresent av sina föräldrar igår! Hoppas det passade!  


Nu blir det sängen.



Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards