Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Cajsa - 14 februari 2010 16:00

Män gillar oftast oxå smycken. Män är lika kräsna som oss kvinnor... Min man vet precis vad han vill ha för halsband och jag ska fixa det åt honom. Det är bara det att JAG blir aldrig nöjd:(. Idag tänkte jag stansa in barnens namn på två snygga, lite maskulina, plattor i äkta silver. Jag lyckades förstöra det hela så han får snällt vänta. Igen... Jag hade ju tänkt mig det som en gåva på denna Alla Hjärtans Dag men men.


Jag har däremot lyckats med två andra uppdrag, till andra kvinnors män, denna helg. Oj, hur lät det där då??? Hahahaha!!


Detta halsband är en födelsedagspresent till mr.M:

  

En brun flätad skinnrem, tre silverbrickor med barnens initialer. Kul att det bildar JAG:) Då är det till och med i åldersordning, äldst till yngst.


Nästa halsband är till en kille som fyller 15 år här i veckan. Det roliga är att i julklapp fick han armband i samma stil. Kul tycker jag att det blir så bra att jag får göra en uppföljare;):

    

Att jag som äääälskar döskallar får göra dessa smycken är ju en stor bonus!!!


K är = Han  som ska bära detta...


En sak som INTE är så kul är att allt jag skriver poppar upp på skärmen med fleeeeera långa sekunders fördröjning.  



Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards