Alla inlägg den 15 september 2009

Av Cajsa - 15 september 2009 15:46

Vad tiden går undan! Jag lovade ju att komma med priser när det gäller namn/budskapssmyckenSkäms...

 

De kommer att handla om priser mellan 150-200kr och uppåt, beroende på tillval av fler brickor och andra typer av kedjor. Det finns även möjlighet att beställa s925silver, alltså äkta silver, men då blir det ett helt annat pris! 

Ni får komma ihåg att jag bara är i början av denna "karriär"! Det tar tid, blir inte perfekt osv.

Jag har inte alla grejer hemma än heller!

 

Om ni vill beställa gäller detta numera:

  • Maila mig med dina önskemål.
  • Beskriv tydligt vad du vill ha.
  • Lagningar av smycken sker inom en 2-veckorsperiod, sedan tillkommer det en kostnad för lagning.

Min mailadress igen:

cajsalindheden@hotmail.com

 

Ovido - Quiz & Flashcards