Alla inlägg den 19 september 2009

Av Cajsa - 19 september 2009 16:06

med dessa bilder:

    

Av Cajsa - 19 september 2009 15:57

GråterNär jag hämtade tidningen idag insåg jag att jag hade missat gårdagens post. Vi verkar få två gånger ibland... Är det dom gröna bilarna månne?

I allafall så låg där ett paket från stämpelfabriken!!!!!!!Förvånad

Jag blev så lycklig och sprang upp och öppnade. Jaha ja då insåg jag att katasrofen var ett faktum! Dom hade skickat en siffersatsSkrikandes!!!!!!!!!


Jaja, tänkte jag, jag har väl beställt fel. Men ICKE! Nu hoppas jag att dom kontaktar mig på måndag, eller att jag får tag på dom så får vi lösa detta.

Tänk om jag hade kunnat fixa era beställningar nu i helgen va! Alla hade blivit nöjda och glada då, eller hur?!


Nu får vi ge oss till tåls ytterligare ett par-tre dagarRynkar på näsan


S U C K!!!

Ovido - Quiz & Flashcards