Alla inlägg den 24 september 2009

Av Cajsa - 24 september 2009 17:48

Tro inte att jag har försvunnit! Det är bara det att stansproblemet är INTE löstSkrikandes och jag har varit själv med barnen under två veckor nu. Mannen jobbar alltså bortaGråter.... Inte riktigt min grej.


Nu är det så att en hemsida är på G inom en ganska snar framtid vad jag har förstått på min informatör;)


Vet ni att jag kan komma hem till er, om ni bor i mina trakter alltså, och medverka vid tjejkvällar, möhippor eller rena smyckesvisningar!

Hör gärna av er så kan vi hitta på något roligt! Bor du i Örebro, Lindesberg eller Nora så passar det bra!

Är ni ett gäng jag känner till så kanske vi kan ses här hemma???

Man kan ha "temakväll pärlor" eller "gör ditt eget smycke" eller så kommer jag och visar vad jag gör och ni har möjlighet att handla och beställa.

 

Visst låter det bra!


Nu ska jag hämta sonen från innebandyn!!


På återhörande!



Ovido - Quiz & Flashcards