Alla inlägg den 5 april 2009

Av Cajsa - 5 april 2009 20:23

jag har världens underbaraste make. Som om ni som följer bloggen inte redan har insett det:)

Nu ikväll erbjöd han sig att massera mig!!! Fram med massagebänken, av med kläderna och la mig i ett jehu. Ja, Björn monterade ihop bänken!


Nu är jag nymasserad. Helkropp med efterföljande omhållning. Kostnad? Inte vet jag. Kanske kommer det en räkning? Eller kanske måste jag motprestera? Hm... hur smart var detta egentligen?

Nejdå, ville bara tala om att Björn är underbar och har massageutbildning.


OCH detta är ingen kontaktannons för min man. Han är inte ledig! Punkt!


Gonatt, vi har ingen katt (eremitkräftor har vi dock...men det rimmar ju inte på gonatt;)) 

Av Cajsa - 5 april 2009 17:06

Mmmmmm marabou!

Björn kom hem från Åboresan igår. Han hade handlat med sig lite godis till barnen. Till mig hade han köpt deo. Lancome´s! 3-pack. Jag har slutat köpa dessa (dom kostar ca 150kr/styck) så jag blev såååå glad över hans omtanke. Eller så tycker han att jag luktar illa? Nej, jag vet att det var av kärlek:)

Han hade också med sig en 250g chokladkaka från marabou. Mintkrokant! Jag som älskar mint. När jag var gravid smällde jag i mig två långa kartonger med after eight inom loppet av någon dag eller två.....Inte trodde ni väl att jag menade på 9 månader?!


Äntligen blev det lite tennis idag:) Kände av att jag inte har rört på mig på ca 4 veckor.... Det var väldigt kul:) Få se hur mycket jag orkar lyfta med vänster hand/arm i morgon.


Nu ska jag kolla om det finns någon choklad kvar eller om jag inte har lämnat en endaste bit till mig!


Choklad är som balsam för själen och värmer kroppen så bra!



Ovido - Quiz & Flashcards