Direktlänk till inlägg 19 april 2009

zzzzzzzöndag

Av Cajsa - 19 april 2009 10:28

Nu har snart denna helg nått sitt slut. Om jag ska summera den så har den varit riktigt bra. I fredags var vi ju på firande av pappan och sedan hem. Vi skulle ha stuckit till stugan men vi hade inte det vi behövde för att göra det vi skulle så vi stannade hemma:)

Hela lördagen byggde Björn och killarna koja i skogen. Lucas har åkt på en riktig förkylning, men det är som jag säger: Blåsippor aldrig snuva får, än får ni gå med strumpor och skor, än är det vinter kvar....

Olle har det lite jobbigt med sin allergi. Han blöder mycket näsblod och det kliar lite överallt.

Jag fixade lite i rabatterna. Jag har ju det som ansvarsområde här där vi bor. Det ingår i hyreskontraktet och känns alldeles lagom för mig. Jag fick sedan för mig att jag kunde räfsa lite i gräset framför våran ingång.... Det var inte så kul:( Björn ska göra klart idag. Känns sådär att lämna något som man påbörjat, men mina armar värker....

I går kväll kom min bror, svägerska och världens härligaste Elsa hit på mat. Å, vilken mysig kväll det blev:)


Denna natt var den jobbigaste på länge. Svårt att somna, vaknade av att jag behövde gå på toa, svårt att somna om. Vaknade av att Björn studsade upp ur sängen, han hade fått kramp. Svårt att somna om. Vaknade av att telefonen ringde 04.46, ingen i andra änden.... Svårt att somna om. Hörde grannen som har problem med allergi och hostade och var orolig. Blev orolig för henne eftersom det tydligen är skitjobbigt att andas.... Oj oj oj!


Jag hoppade över tennisen idag, känner att jag måste göra lite annat. Senare ska vi iväg och äta mat på Haga. Vilken tur vi har:)


Nu annat! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa - 26 augusti 2010 21:48

F r o m 1 september hittar ni mig här:   www.cajsassmycken.se     Ni följer väl med   ...

Av Cajsa - 25 augusti 2010 21:03

Nu i helgen, 28-29 augusti, är   det dax för årets stora   händelse här i Nora nämligen   Noramarken!!   2,5km marknad, massor av   knallar och folk på Noras gator   och torg. Jag kommer att stå   utanför "Helens hör...

Av Cajsa - 13 augusti 2010 18:48


Nu har det gått en vecka på mitt nya arbete och det känns.... Jag är trött i huvudet av allt nytt, men det känns så himla bra  ! Det har varit mycket annat oxå. Plockande och planerande efter Larmäss och inför Noramarken. Jag har lite idéer inför m...

Av Cajsa - 6 augusti 2010 10:57

Här kan du läsa allt om helgens/årets Larsmäss:     http://www.jarnboasbygdegardsforening.dinstudio.se/text1_7.html       Bord nr 100 är mitt och Ebbas änglar´s   bord   Hoppas vi ses där!     ...

Av Cajsa - 4 augusti 2010 17:15

Vill bara berätta för dig som inte vet det än:   Jag har ett företag, Cajsas smycken, och   de smycken som jag lägger ut på bloggen är   till salu! BRA VA  !     Hittar du något av intresse så tveka inte   att maila mig på ...

Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards