Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Munherpes suger fett!

Av Cajsa - 21 april 2009 21:56

Väldigt ungdomlig rubrik,eller va:)

Jag lider verkligen med Lucas. Han vaknade redan igår och sa att han hade fått munsår. Inte så farligt, sa jag.....

I morse var det verkligen bland det värsta jag har sett!

Från överläppen och upp till näsan, lika bred som näsan, är det ett område FULLT av munblåsor.

Usch, stackars pojk!

Han vill vara hemma från skolan och jag, om någon, vet hur han känner. Kanske skulle det vara bättre om jag hade kunnat fört över något positivare till min äldsta son?

Man kan ju tyvärr inte vara hemma för detta. Inte varje gång. Det tar ju ett tag innan blåsorna är borta...

Men just nu överväger jag om han inte ska få vara det. Jag är ju ändå hemma med Olle.


Återkommer med uppdatering imorgon.


Sov gott alla!

 
 
Ingen bild

Ullis

21 april 2009 22:37

Ni får gå till farbror doktorn, det finns meducin för detta;)

 
systern

systern

22 april 2009 08:21

ja, men precis. gå iväg så pöjken får hjälp för tusan! gå iväg nu när det är som värst.

http://eremo.blogg.se

 
Ingen bild

Cajsa

22 april 2009 10:07

Ullis & systern: Vad för medicin?

 
systern

systern

22 april 2009 13:59

inte fan vet jag. jag är inte läkare. men han måste ju få hjälp! det är 2009, nåt måste de kunna göra.

http://eremo.blogg.se

 
Ingen bild

Cajsa

22 april 2009 18:12

systern: oj då!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa - 26 augusti 2010 21:48

F r o m 1 september hittar ni mig här:   www.cajsassmycken.se     Ni följer väl med   ...

Av Cajsa - 25 augusti 2010 21:03

Nu i helgen, 28-29 augusti, är   det dax för årets stora   händelse här i Nora nämligen   Noramarken!!   2,5km marknad, massor av   knallar och folk på Noras gator   och torg. Jag kommer att stå   utanför "Helens hör...

Av Cajsa - 13 augusti 2010 18:48


Nu har det gått en vecka på mitt nya arbete och det känns.... Jag är trött i huvudet av allt nytt, men det känns så himla bra  ! Det har varit mycket annat oxå. Plockande och planerande efter Larmäss och inför Noramarken. Jag har lite idéer inför m...

Av Cajsa - 6 augusti 2010 10:57

Här kan du läsa allt om helgens/årets Larsmäss:     http://www.jarnboasbygdegardsforening.dinstudio.se/text1_7.html       Bord nr 100 är mitt och Ebbas änglar´s   bord   Hoppas vi ses där!     ...

Av Cajsa - 4 augusti 2010 17:15

Vill bara berätta för dig som inte vet det än:   Jag har ett företag, Cajsas smycken, och   de smycken som jag lägger ut på bloggen är   till salu! BRA VA  !     Hittar du något av intresse så tveka inte   att maila mig på ...

Ovido - Quiz & Flashcards