Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Cajsa - 9 juli 2009 21:20

Vill visa lite nyheter. Bilderna är lite stora eftersom jag vill att ni ska se ordentligt. Det är en hel del nya armband men på en av bilderna är det 3 barnhalsband.Håll till godo:)


Av Cajsa - 9 juli 2009 12:01

som var postat på Gotland. Jag blev så glad när jag läste det:) Vilka humorister jag känner.

Släng dig i brunnen nästa? Såhär stod det bl. a:

"Vi har sett muren men inga kineser"

"Vi ses när vi raukas"!

Snacka om kul! Adressen var också:

Fam Lindheden

Vapenaffären

Och det kom fram.... Vi bor, för er som inte vet, uppå Noras vapenaffär:)

Tack snälla galningar för kortet!


Idag har killarna fått finfrämmande. En av våra "gamla" grannar. Legot har dragits fram och det skapas till tusen. Jag är tydligen polisen med tillhörande pingvin....


Nu kaffe!

Ovido - Quiz & Flashcards