Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Cajsa - 10 juli 2009 10:54

Åååå i morse när jag vaknade sken solen in rakt i mina ögon. Sängen var sådär övervarm efter en natts vändande och vridande. Hur ska man ligga när hela hemmet är hett hett hett av sommarvärmen? Jag låg kvar en stund eftersom klockan inte var jättemycket. Men en sånhär soooolig dag duger det inte att sova och slappa. Nej, upp, äta frukost och packa strandväskan. Här ska solas, badas och njutas i värmen. ÄNTLIGEN!!!!

Vilket bad ska vi välja? Vilken bikini ska med? Är man rakad, insmord och redo för sooolen? Killarna är ivriga att få komma iväg. Kaffet är nerpackat och melonen uppskuren. Härligt!!!


Och då, just då, vaknade jag upp ur min fantasivärld och slutade drömma om sol, bad och nöjda ungar.... Va lätt det är att skriva vad skit som helst!!


Såhär var det när jag vaknade idag:

Mörkt, kallt som attan, regnet striiiilade utanför, bilarna på gatan avslöjade att det inte rörde sig om lite duggregn utan att det vräkte ner idag med.... Jag låtsades att jag inte var vaken utan försökte ligga kvar. Men regnet gör mig toanödig så jag tassade upp. Tass tass tass...

Brrrr, va kallt! Undrar var jag har mina duntofflor?!

Uähähähä, när ska detta ta slut? Jag lovar att inte klaga på värmen igen, bara den kommer tillbaka. Man kan lugnt säga att på min första semestervecka lös solen med sin frånvaro:) Hahaha, va kul jag är!!


Idag gör mannen sista arbetsdagen innan semestern. Hoppas att våra tre gemensamma veckor kommer att innehålla bättre väder. Jag menar, vi ska ju inte ens göra barn med varandra så vi kan lika gärna sola och bada....


Idag anländer min nya "kollektion" till Boa på stan:)


Nu duscha!

Ovido - Quiz & Flashcards