Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Cajsa - 19 juli 2009 21:38

Vet ni vad som hände idag? Jo jag, Cajsa, var spontan!!!

Jag är, tyvärr, alldeles för ospontan. Detta är synd tycker jag. Jag går miste om en hel del kul i livet eftersom jag vill planera allt och inte bara "drar iväg".

Idag bestämde vi att Björn, Lucas och Olle skulle åka till Örebro och bada på Gustavsvik, ett äventyrsbad (för er som inte vet...). Jag skulle vara hemma och fixa med beställningar och annat. Olle frågade om inte jag skulle med och blev superbesviken när jag sa nej. Vi har aldrig varit till G-vik eftersom jag tycker det är lite läskigt med vatten och sedan är det ganska dyrt också. Men vet ni!?

JAG ÅNGRADE MIG OCH LIKSOM BARA, TJIPPS, FÖLJDE MED!!!!!

Vi hade en väldigt mysig eftermiddag tillsammans, förutom när Björn drämde i knäet riktigt illa. Denna insident skedde efter 5 minuter i badet....Han skulle klättra på en klättervägg i vattnet, tappade taget och föll. Det var inte djupt där... Björn klagar aldrig på att han har ont så när han väl gör det vet jag att det är riktigt illa och det var det idag:( Han fick rejält ont. Man kan säga att hade det varit jag hade vi nog suttit på akuten....eller så hade jag nog behövt amputera;)

När Björn gick på toaletten och killarna fortsatte att åka i rutschkanor och annat var det inte heller kul. Jag mår så dåligt när jag är själv med barnen vid vatten, inte vid sjöar men vid sådana badanläggningar. Usch!!!

Allt gick dock bra:) Det är så förbaskat mycket folk, strömt i vattnet och jag kan ju knappt simma...

440:- kostade inträdet för oss 4!! DET är dyrt, tycker jag. Då ingår inte ens en handduk till håret;)


Nu ska jag sova så gonatt gonatt


Av Cajsa - 19 juli 2009 12:03

av semestern och jag suckar tungt. Jag vill vara ledig mer!!!!! Undrar när jag ska lyckas få ihop så många veckor som mina kollegor har?

Det är lite stiljte på bloggandet, har inte så mycket att berätta.


Vi är hemma ett par dagar nu för att tvätta, stryka, städa och killarna vill träffa lite kompisar. Dom har legat i en pool i 2 dagar nu. Idag är det sämre väder så nu vill dom åka till Örebro eller någon annanstans för att bada inomhus:)


Jag har fått lite beställningar som jag ska fixa med idag. Kul kul!


Det blir inte mer än såhär ......


Jo en sak:


               GRATTIS KUSIN ERIK SOM FYLLER 11 ÅR IDAG!!!


Tjing tjong badring:)


Ovido - Quiz & Flashcards