Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Cajsa - 23 juli 2009 17:14

Är hemma för lite påfyllning, tvättning och lämning av vissa grejer...

Fick en beställning av min syster på ett armband som jag gärna vill visa upp:)

Vi är nöjda båda två!


Nu blir det till att skapa mera. Konstigt att jag inte får massor av lust att skapa när vädret är som det är... Idag har jag städat stugan, inte speciellt roligt men välbehövligt. Mamma har skänkt oss trasmattor som jag ska lägga på mina nyskurade golv. Å, va lantligt och stugigt... Ska försöka lägga ut lite bilder på va fint det är!


      GRATTIS ,EN DAG SENT, TILL MIN BROR SOM FYLLDE 35 ÅR IGÅR!!

Vi var där och firade igår. Mysigt värre var det. Min svägerska är så vacker med sin underbara gravidmage:) Bebben visade t o m lite sparkar för oss. Vilken dag som helst kommer Elsa att vara storasyster!

Ovido - Quiz & Flashcards