Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Cajsa - 5 augusti 2009 17:59

Idag besökte jag några butiker i Nora innan jag for hemåt.... Det blev ganska dyrt. Jag köpte två byxor, jeans, baggy och supersköna. En lång modell och en lite kortare med bred mudd.  Jag är nöjd!


Jag stod och strök gardiner på jobbet idag och fick en sällskapsdam med mig. På radion spelade dom den där rapa pa pa pa pa pa da pa pa...ni vet;) Mohahaha!!! och jag kunde inte låta bli att dra ett par moves och sjunga med. Då hörs en lite röst, med tillhörande fnitter:

"Vad gör du?"

Ja, det kan man ju undra......


Efter mellanmålet idag så började det att tokregna så min kollega tog med sig två barn för att plocka in i förrådet. Alla 3 blev blöta som fiskar. Vi peppade barnen att klä av sig och leka i regnet. Helst ville jag också bli med;) Efter mycket lock och pock hade vi två galning, i underkläder, lekandes i vattenpölar!! De två minsta (vi hade 4 barn kvar...) sprang ut i blöja och hade sådär kul som bara barn kan ha! Jag var också dyngsur eftersom ett av barnen behövde lite "moraliskt stöd". Å, va mysigt det var:) Sedan blev det varm dusch med tvål i diskhon.


Nu MÅSTE jag sätta mig och tillverka smycken till Nora marken!!! Jag kommer att stå utanför Nillas Bod på Prästgatan så välkomna dit. Gå in i butiken också, Pernilla har massor av fint att titta på! Bl a barnkläder, leksaker, böcker (för stora och små) och kontorsmaterial.

Jag kommer att samsas om plats med "Ebbas Änglar" (se länk bland mina länkar) och en tjej som syr bl a mössor.


Ev. kommer det inom en snar framtid finnas möjlighet att beställa affirmationsringar och berlocker med ditt eget önskemål på text! Kanske ett namnsmycke? Återkommer när/om det blir aktuellt.


Ett lite positivare inlägg idag!


Nu arbete!


Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards