Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Cajsa - 8 augusti 2009 21:12

Nu är klockan 21.13 och jag har hållit mig uppe sedan 10.05 i morse!! Wehi!!

Dagen har varit trög. Jag har bara vankat omkring och funderat över mitt liv...

Näääääääää, det har jag inte:)

Jag har läst, ätit, noppat blommor (vuxet), vattnat blommor, ätit, duschat, skrattat åt ett roligt sms (vilket innehöll gammalsolsäng, fjongande fjädrar och tuttar på rymmen), duschat, faktiskt varit med till mina svärföräldrar på belgian blueköttbullar och pärlat lite. Nu är killarna kvar för sovning hos farmor och farfar och Björn tog med sig farfar´n på 80-tals festen...

Jag är ensam och bitter! Och jag äter mycket när jag har tråkigt....


Nu ska jag nog sova och hoppas på Göteborg!


Not like a virgin på er!

Av Cajsa - 8 augusti 2009 12:25

Jag är fortfarande yr och illamående, även om det är lite bättre idag. Har varit i kontakt med sjukvårdsupplysningen och den kvinnan trodde jag drabbats av kristallsjukan.... Googla på det du om du vill;)

Pratade med Doris(pappas fru I) som drabbades förra året och hon kände igen sig. Suck va detta är trist. Jag som älskar att ligga och grisa i sängen är så less på det nu. Solen gassar, killarna är på sjön och jag bara går här som en zombie.

80-tals festen blir inte av, Madonna känns lååååååångt borta idag. Usch vad jag tycker synd om mig själv.


Nu ska jag gå runt lite i hemmet och se hur yr jag blir. Denna lilla skrivstund gör att jag känner mig spyfärdig så nu drar jag!


Yr i bollen som värsta stollen:(

Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards