Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Cajsa - 21 augusti 2009 20:54

Kl. är 21.54 och det är fredag kväll. Det regnar utanför mitt fönster och hela familjen är hemma.

Nu har jag och grabbsen rensat ur deras byråar. Dels har dom växt som två vetestrån, ja dom är långa och smala:), dels är det kläder som aldrig används som jag tycker är onödigt att hålla på. Olle fick ta över det han ville av det Lucas inte ville ha och resten ska vi skicka vidare. Jag ska ta med till jobbet och se om en av mina kollegor vill ha till sitt barnbarn. Bra bra!

Lucas plockade bl. a bort 4 par knappt använda jeans.... Dom är för tighta och inte alls sköna. Då ska han inte behöva ha dom. Man ändrar sig i både kropp och smak, hela tiden. Olle tog inte det som var för ljust efter Lucas. Han är inne i en mörk period. Mohaha!

Well well, det blir en sväng till Örebro under morgondagen. Olle behöver karlsonger och tjocktröjor. Lucas behöver strumpor, karlsonger, jeans, inneskor, uteskor mm....


Nu blir det sängen med 3 män och Kenny Starfighter:)

My med andra ord!

Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards