Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Cajsa - 13 augusti 2009 19:20

Nu har jag haft telefonen i örat under 1½ timma med olika personer i mitt liv.

Tänk att jag har så många som värnar om mig:)

Den sista var en kollega, som jag gillar mycket. Hon fick mig att skratta och tro på bättring!

Tack alla ni, ni vet vilka ni är:=)


Nu soffan

Av Cajsa - 13 augusti 2009 18:46

Jag fick genomgå en kontroll som visade att ingenting var fel... Kanske det jag har anat hela tiden?

Det känns lite som om att jag är en av "dom där" enligt läkarna. Jag tror denne läkare har pratat ihop sig med den läkare som jag träffat förut och som då sjukskrev mig. Kanske har jag fel?

Skönt är att det inte var virus eller kristaller, trist är att dom antar att det är stress, och jag själv som person, som är problemet. Nu ska jag vara hemma t o m måndag och på tisdag ska jag börja jobba igen. Ta tag i mig själv, ändra min pesonlighet, bli kall och hård och ego, DET mina kära vänner är mitt nya jag! Då tror jag att jag kommer att må

Nu funderar jag på att byta yrkeskarriär. En skyddad verkstad där jag är boss över gem eller synålar kanske?

Skämt och sido, jag kanske har vårdat färdigt? Kanske ska jag ha ett socialt yrke där jag inte behöver lägga små guldklimpars välmående på mina axlar?



Av Cajsa - 13 augusti 2009 13:18

Otroligt!!!

15.40 ska jag vara på vårdcentralen. Återkommer med update!


Sätter in en fin bild på mina schyssta Pumadojjor för att jag ska bli lite uppåt;)

Av Cajsa - 13 augusti 2009 11:13

Nu har det gått en vecka sedan jag blev yr och illamående och jag är alltså fortfarande hemma...

Tyckte jag kände mig bätte i tisdags och även igår, men som ett paket på posten så kom det en ny "attack" vid 15.30 Den ökade och framåt 20.00 var den på topp!!! Skit!

Har fortfarande inte varit på vårdcentralen eftersom dom anser att jag ska vänta ut detta med postafen (åksjuketabletter) och aktivitet. Oj va aktiv jag är när jag nästan spyr av att sitta upp:(

Nu har jag ringt igen eftersom jag behöver ett sjukintyg. Det knasiga är att dom bara antar att jag har ett virus i örat, dom har ju inte ens tagit prover eller "kollat" mig!

Suck!

OM det är ett virus så kan det tydligen ta flera veckor innan det ger sig!

Läkaren tyckte att jag skulle börja jobba som imorgon, men va fasen! Jag jobbar med barn mellan 1-3 år... Det är inte så att man på mitt jobb kan vara lite halvt engagerad och softa omkring!


Nu ska jag försöka gå ut och plocka lite framför min trapp och vara lite aktiv;)


Denna dagen, ett liv



Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards