Direktlänk till inlägg 8 juli 2009

Semesterdag 3

Av Cajsa - 8 juli 2009 11:35

Oj oj vad det är hektiskt att ha semester. Det är mycket att stå i;

Sova länge

Storhandla

Slappa

Städa

Och allt börjar på S….

Igår lämnade jag killarna hos farmor och for in till Marieberg för lite shopping. Det är ganska skönt att åka själv, men lite ensamt när man ska fika/äta. Då känner man sig lite bortkommen. Jag började med att ta ett varv inne på Marieberg, kollade reorna och så. På Lindex fyndade jag … inte mycket alls faktiskt. Jo, en BH till nedsatt pris, annars blev det en Bh till ordinarie pris och tre trosor.

Nu kom jag att tänka på när jag i tidiga tonåren hade varit in till Örebro och väl hemma skulle visa mina inköp…. Hahahaha!

Pappas ständiga kommentar: ”Å så en topp å trosa va?!”

Det var nämligen så att jag ALLTID köpte det. Än idag gör jag så, fast nu blir det BH då. Om jag inte hittar något som passar kan jag alltid ha underkläder och strumpor. Kalla mig galen eller annat, men så´n är jag.

En tur till IKEA blev det också. Fixade ram, gardintyg och lite annat som vi verkligen behöver;)

Avslutningsvis storhandlade jag på Willy's. Vilken skillnad på pris det blev. Vi brukar hamna runt 2-2500kr när vi handlar stort men nu blev det under 2000kr! Bra! Det kan bero på att Willy's erbjuder mat och inte en massa annat ”bra-å-ha”.

Nu ska jag packa ihop lite nytt och åka ner till ”NillasBod”.

 

Hoppas att solen återkommer snart för nu vill jag svettas igen. Eller nä, jag HATAR att svettas! Men jag gillar solen och värmen, för då går det att välja på att dö av värmeslag eller leta sig till skuggan och njuta. Nu är det bara brr-igt och jag fryser.

Har beställt nya visitkort vilka innehåller adressen till denna eminenta blogg. Detta gör att det snart kommer att finnas fler kort på mina smycken. På gott eller ont?

 

Tack för att du läser min otroligt intressanta handlarblogg. Mohaha!

    
 
systern

systern

8 juli 2009 16:48

sex, salta nappar, sura nappar, sandlåda, simborgarmärket...nehe? jag trodde att det var en ordtävling. att komma på så många ord man kan på s. ack så fel jag hade SYSTER!

http://eremo.blogg.se

 
Ingen bild

Cajsa

8 juli 2009 18:48

systern: Mohaha!! Va du är roooolig:) Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa - 26 augusti 2010 21:48

F r o m 1 september hittar ni mig här:   www.cajsassmycken.se     Ni följer väl med   ...

Av Cajsa - 25 augusti 2010 21:03

Nu i helgen, 28-29 augusti, är   det dax för årets stora   händelse här i Nora nämligen   Noramarken!!   2,5km marknad, massor av   knallar och folk på Noras gator   och torg. Jag kommer att stå   utanför "Helens hör...

Av Cajsa - 13 augusti 2010 18:48


Nu har det gått en vecka på mitt nya arbete och det känns.... Jag är trött i huvudet av allt nytt, men det känns så himla bra  ! Det har varit mycket annat oxå. Plockande och planerande efter Larmäss och inför Noramarken. Jag har lite idéer inför m...

Av Cajsa - 6 augusti 2010 10:57

Här kan du läsa allt om helgens/årets Larsmäss:     http://www.jarnboasbygdegardsforening.dinstudio.se/text1_7.html       Bord nr 100 är mitt och Ebbas änglar´s   bord   Hoppas vi ses där!     ...

Av Cajsa - 4 augusti 2010 17:15

Vill bara berätta för dig som inte vet det än:   Jag har ett företag, Cajsas smycken, och   de smycken som jag lägger ut på bloggen är   till salu! BRA VA  !     Hittar du något av intresse så tveka inte   att maila mig på ...

Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards