Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Cajsa - 13 juni 2009 19:59

Jag är fortfarande själv... Nu börjar det bli lite långtråkigt och alldeles för mycket datortittande:(

Idag har jag:

  • Gått långpromenad (vääääldigt skönt att gå själv ibland)
  • Skjutsat på ungar (inte riktigt färdig med det än....)
  • Frostat av frysen:) YES!
  • Stekt pannkaka
  • Surat
  • Slappat
  • Svettats
  • Duschat
  • och varit godissugen....

Ja visst ja! På måndag har jag inte ätit godis på 3 veckor! Grattis till mig:)

Kaffebröd har jag dock tagit, men sååååååååå mycket mindre än vanligt. På dessa tre veckor har jag nog fikat med kaffebröd 5 ggr. Vanligtvis trycker jag i mig varje dag, minst en gång om dagen....så jag är nöjd med mig själv. Det tråkiga är att vågen inte visar ett futtigt lite hekto mindre:)Glädjedödare är vad den är!


Nu ska jag sitta å sucka en stund innan jag ska hämta kidsen.


Puss å kram lingonben!


Av Cajsa - 13 juni 2009 12:18

Jag är själv hemma. Björn är i Stockholm och hjälper sin bror, med familj, att flytta. Mina galna barn har jag skjutsat iväg till en kompis. Jag ska hämta upp alla tre senare och "utfodra" dom.

Klockan 16.00 ska dom iväg igen, på ett sportparty.... En klasskompis till Lucas har fyllt 12 år och ska firas. Det ska tydligen spelas bandy och fotboll. Kul tror jag. Själv blir jag då ensam igen Riktigt skönt faktiskt.


Nu ska jag försöka ta mig ut på en långpromenad. Med försöka menar jag att det inte är det lättaste att ta sig ut från mitt hem idag... Det är nämligen så att hela huset tvättas för fullt med högtryck, så man får så att säga snabba sig ut mellan skurarna:) Fint blir det!


Auf Wiedersehen!

Ovido - Quiz & Flashcards