Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Cajsa - 22 juni 2009 17:04

Nu är det vardag igen och ledigheten gick, som alltid, i en rasande fart.

Helgen har varit bra, tycker jag. Lite intensiv och vääääldigt mycket att äta. Jag har dock klarat av att avstå godis, men kaffebröd har jag mullat:)

Men det är ju inte godis , eller hur!?


Just precis nu ringde det en mamma och undrade var Olle är. Han skulle vara där på kalas för 10 minuter sedan.......... Gud  va jobbigt sån´t är!

Jag har nu skrämt upp Olle ur vattnet (han glöter i poolen hos en annan kompis) och bett honom hasta till kalaset. Present får mamman komma med lite senare. Detta är ju, som många av er vet, ett stort problem för mig. Jag hatar  nämligen sådana händelser!


Well well, nu är det som det är, Acceptans, vet du;)


Björn är till Göteborg på jobb hela denna vecka så jag ska göra som jag brukar. Nämligen styra upp det mesta här hemma...


Nu ska jag fixa mat åt Lucas som ska på träning 18.30 Innan jag skjutsar honom ska jag trolla fram ett paket;)


Här kommer några få bilder från helgen. Det blev inte fler eftersom jag inte har kommit underfund med kameran än. Den tar för stora bilder för bloggen.... Är det något man kan ändra på redan tagna bilder??? Tacksam för hjälp och tips!


Ååååå, där hastade jag iväg! På återhörande!

Ovido - Quiz & Flashcards