Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Cajsa - 30 juni 2009 12:33

Idag är den av de dagar jag har rast på schemat. Det är svårt att hitta ett ställe där det är svalt på mitt jobb. Att jag valde datorn är för att här är det fortfarande lite skuggigt och ett fönster står öppet.Tänkte också passa på att blogga. Tror inte att det blir något med det hemma ikväll heller. Hade en del att stå i igår. Fick ett erbjudande för en tid sedan, nämligen:


                 Att sälja mina smycken på "Nillas Bod" här i Nora.


Efter jobbet ska jag dit med en laddning. Får se hur det går..... Men under Noradagarna kommer du/ni alltså kunna beskåda, och kanske inhandla, något jag har gjort:) Passa på!!


Nu ska jag vila lite innan det är dax igen... Vi har 4 barn på min avdelning idag!!! PUH, va tufft det är;) Vi hade 5 på förmiddagen men en blev hämtad tidigt... Även om det är så lugnt skulle jag vilja gå hem och återkomma framåt v.35-36 någon gång. DET, mina damer och herrar, skulle vara superskönt!


Kom på att nu är det 5 veckor sedan jag åt godis! Grattis till mig för det:)


Tjing tjong godisstång!

  

Ovido - Quiz & Flashcards