Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Cajsa - 24 juni 2009 17:17

Svenne Banan svenne banan svenne banan svenne banan..........osv.

Denna "låt" gör mig gaaaaalen! Killarna spelar den och så fastnar den på min hjärna. Jag nynnar och trallar på den hela tiden. Inte är den bra, men den sitter där den sitter. Alltså har han som gör den, vem han nu är, lyckats!


Ännu en dag med härligt sommarväder gör att jag vill ha semester per omgående! Just nu är mitt jobb iofs rätt ok, eftersom vi är ute så mycket. Trist att sitta inne på ett kontor eller ett lager hela dagarna....

Men alla barn blir så röda, trötta och även lite gnälliga. Jag har försåelse för det. Jag känner mig också trött, gnällig och dåsig. Det gäller att hitta skugga, smörja, sätta på hattar/kepsar, klä av för dusch i spridare, klä på för att skydda mot sol och sand (sand i pullan eller rumpan är inte kul....)

Tänk att jag ibland tyckte det var tufft att skydda 2 barn. Nu är det mellan 10-15 bara på min avdelning som jag vill skydda från allt ont:)


Nu ska jag svischa runt med snabeldraken och kolla om mina barn vill komma hem till sin underbart roliga mamma;) Handla mjölk måste jag också komma ihåg! Intressant va! Ni antecknar väl?



I morgon blir det Bert! Det ska bli roligt. Heman Hunters är också med:)



Nu drar jag iväg. Tjoho!

Ovido - Quiz & Flashcards