Alla inlägg den 1 december 2008

Av Cajsa - 1 december 2008 20:50

Usch vad jag fryser!.

Jag har varit med L till hockeyträningen idag. Usch va kallt det är i den där hallen!

När jag sedan tänkte ta mig en varm, skön dusch tog varmvattnet slut. Suck! Ja ja, nu har jag läst för killarna så nu är jag lite varmare:)

Det där att jag fryser är ju ett problem. Jag har alltid varit frusen. Kommer ihåg en december då jag hade vantar på mig inne vilket blev problem när jag skulle öppna min chokladkalender... Min storebror spelade hockey när han var liten och jag var med ibland. Dom spelade vid en uterink här omkring och det var skitkallt!

Jag var ju liten när det var riktig vinter och när kommunen spolade isar lite här och där. Pappa snörade på oss skridskorna hemma i värmen och sedan gick vi till planen för att åka. Det var bara det att när jag kom fram så frös jag redan och ville hem. Usch! 

Hihi:) Nu ska jag kura ihop mig under en filt med min man och kolla klart på en film.

MYSIGT!

Frysa frysa varje da, då är det gott med varm chokla!


Ovido - Quiz & Flashcards