Alla inlägg den 10 december 2008

Av Cajsa - 10 december 2008 22:02

Oj oj oj! Nu har jag varit hemma hos en arbetskamrat på massa gottogott.

Det började med glögg, pepparkakor och saffransskorpor. Sedan var det risgrynsgröt med tillbehör, ca 5 olika sorters bröd(hembakt) och skinka. Det var  julmust, hemgjord kola, skumtomtar och någon chokladdoppad mandelmassa. After Eight också! Och jag har ju inte liiiiite svårt att låta bli att smaka på allt. Åsa misstänker att jag är sockerberoende!!! Vavavava! Det var det fräckaste:)

Nu är jag mätt som en propp och snart är leggins med karruscha (stavning? RESÅR) det enda som passar mig.

SUCK!! Giv mig styrka att ta tag i min vikt! Jag vill ner!! Fy fasen, den enda som kan göra något åt den är ju JAG!

Jag sa till min man att jag ska ta tag i det efter nyår. Hm.... "Ja du" sa mannen. " Börja på en måndag och tag i det igen på onsdagen".

Han känner mig rätt så bra måste jag säga:(


Mätt, plätt julerätt!

Ovido - Quiz & Flashcards