Alla inlägg den 11 december 2008

Av Cajsa - 11 december 2008 22:10

Igår fick vi årets julklapp av Nora Kommun. Paketen har legat inne i personalrummet ett tag.... Jag är ju inte ett dugg nyfiken:)

En dag på rasten var det jag och en kollega närvarande i rummet. Jag kännde på paketen och sa att jag trodde det var Filippa K-muggar.

Hihihi! Jag hade rätt! Viken fin julklapp! Är det någon inom kommunen som läser och är missnöjd med sina så kan jag köpa dom! Till ett rimligt pris!


För övrigt så har vi haft luciafirande på jobbet idag. Barnen är så fina!

Vi började att vara ute förra året och i år var det kanonväder för det! MASSOR av snö! Vitt, ljust, stämningsfullt och vackert. Inte ett öga var torrt.


Nu ska jag sova!


Sankta Lucia, Skänk mig en tia Tian var trasig, Lucian var knasig

Tjipp tjipp

Ovido - Quiz & Flashcards