Alla inlägg den 12 december 2008

Av Cajsa - 12 december 2008 22:56

Jaha ja, nu var det över för denna gång. Idolresan har tagit slut. Här hemma höll vi alla tummar och nästan andan för Alice!

För oss är hon en vinnare! Jag ochL skrek ALICE och klappade händerna så där som på hockey- eller fotbollsmatch ni vet (klapp klappklapp). O stämde in och skrek han med "ULLIS (klapp klappklapp) ULLIS (klapp klappklapp)!"

Ja, vad säger man! En eloge till Ullis Almnor här från Pershyttan:)

Fast visst lät vinnarlåten som den gamla slagdängan "Nothing´s gonna change my love for you" Men Johnny Logan??? Va va, rätta mig om jag har fel!


För övrigt så har vi softat här hemma idag. Killarna har varit ute i snön och B har tvättat bilen, bytt till bättre vinterdäck( med tanke på i fredags???) och även till nya  torkarblad! Tack älskade gubben min:)


Nu är det sängen för imorgon, lördag, är det hemmamatch för L. Det är Kumla som kommer för match. Jag ska vara båsfunktionär och B ska hjälpa till i spelarbåset.  Senare på kvällen ska jag tydligen åka skridskor... HJÄLP!!

Jag återkommer ang. det!


Sov gott, vakna torrt!


Ovido - Quiz & Flashcards