Alla inlägg den 4 december 2008

Av Cajsa - 4 december 2008 11:03

Suck...Nu är jag hemma med L. Han vaknade inatt med huvudvärk, illamående och halsont.

När han pratar låter det som om han har en liter snor i halsen. Usch va äcklig jag är! Men han är jättetjock i halsen. Hoppas han blir bra snart för på lördag ska han och O åka till Stockholm. Det är farmor och farfar som tar med dom upp till kusinerna i Rissne för pepparkaksbak och julskyltning på NK. Det är andra eller tredje gången som dom gör detta. Mysigt! Annars får O följa med själv.

Nu ska jag baka till julmarknaden på lördag och städa här hemma. Det gror igen snabbt må jag säga.

Jag hoppas att B har lust att sätta upp spegeln i hallen så det blir klart. Jag har försökt att fixa till med en sladd till en lampa och det ser otroligt slabbigt ut så jag får väl skämmas och be B fixa till det med. Haha, han har lite att göra han...

Förresten ska jag på Lena Ph och Orup imorgon! Det är min syster som har bjudit med mig. Hon ska recensera konserten för NA. Först ska hon bjuda mig på restaurang också! Va bra jag har det:) Jag återkommer med min privata recension sedan...


Skura, putsa, damma så blir det fint med detsamma:) 

Ovido - Quiz & Flashcards