Direktlänk till inlägg 9 december 2008

ÅÅÅÅÅÅÅÅ

Av Cajsa - 9 december 2008 21:14

....va jag längtar till jullovet!

Nu är det segt att gå upp, få upp ungarna, åka på aktiviteter osv osv.

L sa i morse att han var så jäkla trött.

-"M,det är för att du aldrig kommer i säng på kvällarna!", sa jag.

-"Nej, det är för att jag måste gå upp så förbaskat tidigt!"

Hm? Ja, det ligger något i vad båda sa. Eller snarare en kombination av de båda...



Jag vill berätta om när jag fyllde år i somras.

Kvällen innan min dag så klagade jag lite och frågade om L och O skulle förära sin bästaste mamma med något fint. L sa då att han skulle tälja en sak när jag hade lagt mig.

Morgonen kom och min älsklingar sa grattis. L sa sedan åt mig att följa med honom till fönstret så skulle jag allt få se vad jag skulle få. Han pekade och berättade att han hade täljt mig en enorm dalahäst. Den skulle stå vid studsmattan. Jag kollade dit och då utbrister min galna unge:

Men va fan! Det är nå´n jävel som har snott den!

Hahaha! Vilken humor, va!


Ikväll har O gått sista gången på Mangakursen. Hans lärarinna hade gjort porträtt av alla barn som Mangafigurer! Wow, va fint det blev! O har ramat in sin och nu hänger den ovanför hans säng.


Ullis!! Du hann före mig i år med julgardinerna!! Jag såg va fint du hade i fönstrena så nu är mina också på plats:) PUSS


Nu ska jag krypa ner i sängen och toksova. Jag har förresten färgat håret!


Puss och kram, jag har galna barn!



 
 
eremo

eremo

9 december 2008 23:22

God damn vad jag är nyfiken på den där dalahästen, det har jag varit sedan i somras.

http://eremo.blogg.se

 
Ingen bild

Cajsa

10 december 2008 07:48

eremo: Men den finns ju inte! Hahaha

 
systern

systern

10 december 2008 16:15

Nehe, gör den inte? Nu känner jag mig lurad. Fasen.

http://eremo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa - 26 augusti 2010 21:48

F r o m 1 september hittar ni mig här:   www.cajsassmycken.se     Ni följer väl med   ...

Av Cajsa - 25 augusti 2010 21:03

Nu i helgen, 28-29 augusti, är   det dax för årets stora   händelse här i Nora nämligen   Noramarken!!   2,5km marknad, massor av   knallar och folk på Noras gator   och torg. Jag kommer att stå   utanför "Helens hör...

Av Cajsa - 13 augusti 2010 18:48


Nu har det gått en vecka på mitt nya arbete och det känns.... Jag är trött i huvudet av allt nytt, men det känns så himla bra  ! Det har varit mycket annat oxå. Plockande och planerande efter Larmäss och inför Noramarken. Jag har lite idéer inför m...

Av Cajsa - 6 augusti 2010 10:57

Här kan du läsa allt om helgens/årets Larsmäss:     http://www.jarnboasbygdegardsforening.dinstudio.se/text1_7.html       Bord nr 100 är mitt och Ebbas änglar´s   bord   Hoppas vi ses där!     ...

Av Cajsa - 4 augusti 2010 17:15

Vill bara berätta för dig som inte vet det än:   Jag har ett företag, Cajsas smycken, och   de smycken som jag lägger ut på bloggen är   till salu! BRA VA  !     Hittar du något av intresse så tveka inte   att maila mig på ...

Ovido - Quiz & Flashcards