Direktlänk till inlägg 18 december 2008

Snart

Av Cajsa - 18 december 2008 21:08

....är det ledighet!


Jag tjatar lite om det men det ska bli så himla skönt.

Det har varit en del att göra så därför har jag inte skrivit på någon dag.

Jag är inte klar med julklapparna än, pengarna tryter och jag vill helst bara ha det lugnt.

 Min mamma ska baka åt mig vilket känns sköööönt. Själv ska jag försöka göra marknadskarameller och knäck. Knäck utan mandel så lilla O kan äta. Jag tror inte O vill bli kallad lilla O....


Idag har jag fixat presenter till L:s fröknar. Det blir bra hoppas jag. Det är svårt att välja något som ska passa. Det blev julte, otroligt stora (rymmer tydligen 8dl!) muggar och lite glöggkarameller. Jag skulle bli glad för det och det är så man ska tänka tror jag. Lucas närmaste 2 fröknar, dom är ju 4 stycken i klassen, fick halsband idag, som jag gjort. Vi uppskattar så vad dom gör gör L. Jag vet att det är deras uppgift men jag vill ändå uppmuntra lite. Lärare gör ett kanonjobb (dom flesta...)!

Haha. Lite egenvård blev det ju nu...

Jag har även fixat halsband till våra underbara lagföräldrar på hockeyn som gör ett jättejobb!

Jag känner mig som en tomte:=)


Imorgon ska L och O på bio med "Mostern" så jag ska åka in till örebro och hämta hem dom sedan. Ska försöka göra lite ärenden under tiden dom kollar film. Vad önskar sig "Mostern" då?


Nej nu duscha, hänga en tvätt och krypa ner i sängen.


Ledighet i julens tecken, hoppas tomten har mycket bra i säcken:)



 
 
systern

systern

19 december 2008 07:38

Mostern önskar sig ingenting, jo det gör hon men vi har ju sagt att vi inte ska hålla på o byta. Särskilt inte om pengarna tryter. Jag glömde bort det här med mandeln i knäcken, jag har inte riktigt lärt mig än att Lilla O är allergisk.

I natt drömde jag om vårt biobesök. L&O satt o pratade som om de var hemma i soffan. De drog massa dåliga skämt o lyssnade inte alls när jag bad dem vara tysta. Fan vad jag skämdes. Fick kalla in dig i biosalongen o hela publiken bad dem vara tysta, men de brydde sig inte. Gosh!

http://eremo.blogg.se

 
Ingen bild

Cajsa

20 december 2008 15:31

systern: hahaha, det är ju din skräck i en biosalong!!! Men vilken tur att DOM skötte sig i allafall.... ska vi skita i julklappar då? Fixar något någon gång när jag hittar något som verkligen är DU! Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa - 26 augusti 2010 21:48

F r o m 1 september hittar ni mig här:   www.cajsassmycken.se     Ni följer väl med   ...

Av Cajsa - 25 augusti 2010 21:03

Nu i helgen, 28-29 augusti, är   det dax för årets stora   händelse här i Nora nämligen   Noramarken!!   2,5km marknad, massor av   knallar och folk på Noras gator   och torg. Jag kommer att stå   utanför "Helens hör...

Av Cajsa - 13 augusti 2010 18:48


Nu har det gått en vecka på mitt nya arbete och det känns.... Jag är trött i huvudet av allt nytt, men det känns så himla bra  ! Det har varit mycket annat oxå. Plockande och planerande efter Larmäss och inför Noramarken. Jag har lite idéer inför m...

Av Cajsa - 6 augusti 2010 10:57

Här kan du läsa allt om helgens/årets Larsmäss:     http://www.jarnboasbygdegardsforening.dinstudio.se/text1_7.html       Bord nr 100 är mitt och Ebbas änglar´s   bord   Hoppas vi ses där!     ...

Av Cajsa - 4 augusti 2010 17:15

Vill bara berätta för dig som inte vet det än:   Jag har ett företag, Cajsas smycken, och   de smycken som jag lägger ut på bloggen är   till salu! BRA VA  !     Hittar du något av intresse så tveka inte   att maila mig på ...

Ovido - Quiz & Flashcards