Direktlänk till inlägg 20 december 2008

Skönt

Av Cajsa - 20 december 2008 21:53

Nu är det alltså ledigt tills nästa år! Det känns bra att skriva så eftersom det låter som om det vore jättelångledigt.... Det kommer ju dock att gå fort.... Närking? Jag? Nääää

Idag hade vi klockan på ringning för att skjutsa O till en kompis. Kl. 10.00 skulle dom åka till Lek o Buslandet och roa sig.

L skulle spela match mot Arboga och samlingen var 10.15 Vi hade hand om caféterian idag. Det är ganska kul när man väl är där. Man står och är trevlig, säljer korv, kaffe och snackar bort några timmar. Nora förlorade STOOOORT (1-17)! Suck:(

En kille i Nora lyckade med konststycket att skära sig på sin egen skridsko långt uppe på låret. Det såg illa ut, usch! Jag tror nog att det slutade med lim eller stygn. Vi får väl höra hur det gick kan jag tro.


Efter Lek o Bus tog O med sig en av killarna ,som  också var med idag, hem hit. Han ska sova över.


Jag hade tur som lyckades få med mig B ut på en långpromenad nu ikväll. Vi gick till Konsum och småhandlade lite. B tränade efter L:s match men jag hade inte rört mig mer än mellan spisen och strykbrädan... Därför är det skönt att ha en man som snabbt hakar på när jag frågar om vi ska göra något. Det är värre för honom... Jag är inte så spontan:) Det är så skönt att gå med mannen för vi har så mycket att prata om och det hinner vi ju då.


Igår var jag ju till Örebro. Det blev lite shoppat. Jag köpte faktiskt rengöringsgrejer på Face. Det ska tydligen vara bättre än det jag hade.... Hmmmm

Nu vill jag utnyttja rabattkupongen jag fick. En ansiktsgenomgång. Någon som vill haka på? Det ska bli av innan 28feb -09!


Face ägs av en gammal (gammal och gammal förresten) kompis till mig, Lina. En väldigt go kvinna!!! Hon använder mer smink än mig kan vi väl säga. Det är ju inte så svårt förresten eftersom jag slår på stort om jag har rouge en dag. Hahaha! När jag ska vara riktigt fin kan det även bli lite ögonskugga. Det ni! Min syster tycker att jag borde täcka över lite här och där men det är verkligen inte min grej. Jag kör "a naturell"...


Nej nu ska jag lägga mig för imorgon är det tennisdax! Vi blir nog bara två för de flesta är krassliga... Skit också, nu blir det springa av:) Jag är ju ganska svårflyttad...Hihihi   Krya på er alla mina vänner!


Tennis är kul, även när det snart är jul!  




 
 
systern

systern

20 december 2008 23:42

du är ju naturligt vacker min bästa. alla har inte den grunden. men jag hänger gärna på till Face, du får berätta mer vad det är. kram banan

http://eremo.blogg.se

 
Ingen bild

Cajsa

21 december 2008 19:35

systern: Kram Banan! Den var ju bra! Trevlig kväll cykelställ är oxå kul:)
Ja jag berättar på tisdag!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa - 26 augusti 2010 21:48

F r o m 1 september hittar ni mig här:   www.cajsassmycken.se     Ni följer väl med   ...

Av Cajsa - 25 augusti 2010 21:03

Nu i helgen, 28-29 augusti, är   det dax för årets stora   händelse här i Nora nämligen   Noramarken!!   2,5km marknad, massor av   knallar och folk på Noras gator   och torg. Jag kommer att stå   utanför "Helens hör...

Av Cajsa - 13 augusti 2010 18:48


Nu har det gått en vecka på mitt nya arbete och det känns.... Jag är trött i huvudet av allt nytt, men det känns så himla bra  ! Det har varit mycket annat oxå. Plockande och planerande efter Larmäss och inför Noramarken. Jag har lite idéer inför m...

Av Cajsa - 6 augusti 2010 10:57

Här kan du läsa allt om helgens/årets Larsmäss:     http://www.jarnboasbygdegardsforening.dinstudio.se/text1_7.html       Bord nr 100 är mitt och Ebbas änglar´s   bord   Hoppas vi ses där!     ...

Av Cajsa - 4 augusti 2010 17:15

Vill bara berätta för dig som inte vet det än:   Jag har ett företag, Cajsas smycken, och   de smycken som jag lägger ut på bloggen är   till salu! BRA VA  !     Hittar du något av intresse så tveka inte   att maila mig på ...

Ovido - Quiz & Flashcards