Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Cajsa - 1 februari 2009 17:55

... vad det är med mig! Har varit seeegare än deg hela veckan.

Idag pallrade jag mig iväg på tennisen. Oj oj oj,va trögt det gick! Jag orkade inte mycket alls. Kändes som om jag skulle kräkas av minsta lilla. Usch! Det är nästan bättre att bli riktigt dålig/sjuk och att det sedan får gå över.


Nu ska jag sätta mig och fundera över vad jag vill säga till min praktikant när vi ses imorgon, om hon kommer...

Måste klart och tydligt markera vad som gäller! Det är ju inte det lättaste för mig...


Har förresten läst två mycket bra böcker:

  • Tusen strålande solar     av Khaled Hosseini
  • Det ska bli ett sant nöje att döda dig    av Magdalena Graaf

Två starka berättelser om utsatta kvinnor, kvinnor med en enorm kraft!


Vill bara säga att jag älskar mina tre fantastiska män! Jag är lyckligt lottad som har en man som är snäll, omtänksam och alldeles underbar. (Förutom när han driver mig till vansinne...:)  ) Mina två yngre män är världens bästa ungar!


Si si senorita, jag måste gå och .....    (Å den var illa)



Ovido - Quiz & Flashcards