Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Cajsa - 12 februari 2009 17:52

Idag är det stora "deppardagen", känns det som.

Jag har fått tråkiga besked av en av mina bästa vänner, på jobbet är jag "den stora boven" och PMS:en tär på mitt humör. Jag pendlar mellan att vara arg, ledsen, likgilltig och bitter. Eller bitter är jag nog inte... Jag bara känner mig nere på botten. Jobbet vill jag av olika anledningar inte gå in på i detta forum!


Något som är roligt är att pärlorna har kommit:) Mycket fint var det! Jag har nu duschat och ska sätta mig ner och pilla med dessa underbara små ting.

Märkte ni hur jag liksom vände:)? Jag måste försöka i alla fall.


Jag skippade styrketräningen idag eftersom luften gick ur mig helt. Egentligen kanske det hade varit bra att träna...

Min man är underbar som lyssnar när jag spyr ur mig all missär. Tack för det Björn!  


Att kasta pärlor åt svin är ingen bra idé, men att göra vackra saker av pärlorna tycker jag fungerar:)

Ovido - Quiz & Flashcards