Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Cajsa - 13 februari 2009 15:08

Min syster ska komma hit idag så då passar jag och Björn på att åka hemifrån;)

Vi ska gå på premiären av The Wrestler  http://www.na.se/meny/recension.asp?page=2&id=1&nr=17256


Systern har recenserat den (se ovan)!

Det är så att imorgon, på "Alla hjärtans dag" ska jag, systern och mamma ha våran lilla tjej/tant-kväll. Vi ska äta gott och mysa lite, så trevligt så. Därför kommer Maria upp redan ikväll. Det är ju bra med tanke på att killarna får sällskap och vi kan sticka iväg.


Hoppas jag klarar mig från magsjuka bara.... Den härjar på jobbet! Usch usch!


Imorgon är det säsongens sista hemmamatch! YES!! Det är mot Lindesberg. Ett tufft motstånd, men vi får hoppas på vinst för Nora HC. Nästa vecka tror jag att det är säsongens sista bortamatch, alltså säsongens sista match... YES YES YES!!! Jag tycker det ska bli skönt med ett uppehåll. Då drar väl snart fotbollen igång iofs!:) Men men, Lucas älskar ju sina sporter så!


Nu ska jag piffa till mig lite inför myset med mannen! Vi har bokat "hångelsofforna" så då kommer vi sitta riktigt nära varandra i mörkret.


Nu kommer Björn hem. Han har besiktigat bilen. Fredag den 13:e!!!!


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards