Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Cajsa - 16 februari 2009 11:55

Jaha ja.... jag är sjuk!

Har känt mig risig länge och idag valde jag alltså att vara hemma. Inte kul!

Killarna fick turligt nog följa med en kompis och åka skridskor. Skönt!

Ullis ringde i går och undrade om grabbsen skulle med till Digerbeget som i morgon! Ja tack!!!

Jag tar nog morgondagen till vila också. Känner mig konstigare än vanligt;)

Det som känns värst är pengaförlusten, men vi får väl leva på kärlek och radhusbiff nästa månad!

Sjuk måste man ju få vara, eller?


Nu ska jag vila lite igen. Har ätit lite och det var väl sådär... Ska ringa jobbet också. Usch, det är dåligt med personal och svårt att få vikarier. Det är så jobbigt att sätta kollegor på pottan. Men kanske många barn är sjuka också...


Yet så länge!

Det där ovanståede (yet) blir i nästa inlägg.... Fasen också! Har varit pinsam igen:( 

Ovido - Quiz & Flashcards