Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Cajsa - 15 februari 2009 14:16

Vilken helg det blev för mig!

Fredag:

Jag och min älskade man åkte alltså på bio. En, i min smak, mycket bra film var det. ”The Wrestler”. När vi skulle åka iväg frågade Björn om detta var våran Allahjärtansdag-grej.

-”Jag vet inte. Vad tycker du”?

Jo, men det tyckte alltså han…. Jag hade ju redan fixat ett paket till varje man i mitt liv så jag var bara tyst;)

 Filmen var sorglig så att jag grät och det var en sån där film som kommer att finnas med länge. När vi kom hem var Lucas fortfarande på A-lagsmatch, han kom dock strax efter oss.


Bilen gick igenom besiktningen!!

Jag fick världens present av min älskade syster!!! Vi ska åka på Madonna  9 augusti! Men hallå!!! Är jag bortskämd eller bortskämd? Detta var en kombinerad allahjärtans och födelsedagspresent (jag fyller 30juli…). Ojojoj, hur toppar man detta?  Och vilket vackert kort också! Jag blev vääääldigt glad och rörd!

En lyckad fredag alltså!

Lördag:

Härlig långpromenad med syster i det vackra vädret och hockeymatch på förmiddagen. Kvällen avnjöts med systern och mamman. Mamman hade lagat kanongod mat med massor av vitlök. Seadn tittade vi på melodifestivalen. Jag måste säga att låtarna var mycket bättre, Petra Mede var mycket mycket bättre och rätt låtar gick vidare. Ja….Markoolio är ju min älskling, men sjunga är han ju inte sådär vidare på.

Tack mamma!

Björn, Lucas och Olle fick underbara kalsonger i rosa, orange, vitt och svart. Alla likadana! Björn är livrädd för rosa…. Men av kärlek till mig så tog han dom på sig och var så läcker! Jag menade att bara det att dom används av mannen gör att jag blir nöjd! Jag fick en fin bukett tulpaner, dock inte pga av dagen som var utan för att jag tydligen är världens bästa fru! Det ni!

En lyckad lördag alltså!

 

Söndagen är inte över än, men det som hittills har skett är bra!

Det enda är att jag mår illa och har huvudvärk. Detta har pågått hela helgen. Suck!

Hej och tack, det sovs i varje myrstack!

Ovido - Quiz & Flashcards