Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Cajsa - 27 februari 2009 21:42

Idag slutade hela familjen kl 13.00 Det är skönt, tycker jag. Det blir liksom lite extra helg av det.

Jag har spelat tennis med/mot Ullis och sedan har familjen tittat på Så ska det låta tillsammans. Självklart valde jag det framför Let´s Dance. Markoolio var ju med och Brolle är ju duktig oxå....

Markoolio är ju bara charmig, inte speciellt skönsjungande men vad gör det?


Jag drömde om Markoolio en natt för flera år sedan. Det var när den otroligt välspelade serien Hem till Midgård gick på tv. När jag vaknade låg killarna vakna brevid mig. Björn sov (trodde jag) så jag viskade att jag hade drömt om att jag pussades med Markoolio. "Ha", sa barnen.

Ett väsande från andra sidan sängen kom då, helt oväntat, från Björn:

-Var det när han var Tyke , eller?

Hahaha!!! Nej, såklart det inte var. Han var bara sig själv:) Undrar om det var en släng av svartsjuka som fräste till och försvann;)


Nu ska jag kolla vem som får åka hem av dansparen. Jag såg snorsnygga Laila dansa häcken alla. Wow, vilken klänning! Min hemliga dröm är ju att våga vara mera rock liksom, om än inte riktigt som Laila... Det har jag inte kropp för. Det får räcka med Dödsskallemössa, dödsskalletrosor, värsta snygga toppen med dödsskalle på ryggen och lite skallhalskedjor. Kanske en dödskalletatoo? Nej, det tror jag inte jag skulle tordas. Björn går nog då...


Puss och kram hela da´n




Ovido - Quiz & Flashcards